مدیر استراتژی

مدیر استراتژی

تاریخ : شنبه 19 مهر 1399 زمان : 11:17 | بازدید : 141
نویسنده : Admin | نظرات (0)

9 Ways To Improve the SEO of Every Website You Design

 

بیایید یک آزمایش کوچک انجام دهیم. صفحه اصلی یا صفحه اصلی محصول یا خدمات خود را باز کنید و تعداد دفعات مراجعه به خود یا شرکت خود را بشمارید. شما به دنبال عباراتی هستید که شامل نام تجاری شما ، "ما" و "ما" در آنها باشد.

 

اکنون ، در همان صفحه ، تعداد دفعات مراجعه به مشتری و خریدار خود را حساب کنید. این عبارات به تدریج شامل "شما" و "شما" می شوند - جمله ای که مستقیماً با آنها صحبت می کند گویی که در روبروی شما نشسته اند.

 

کدام جدول تعداد بیشتری دارد؟

 

احتمال این وجود دارد که شما خیلی زیاد در مورد خودتان صحبت کنید و در مورد چشم انداز خود تقریباً کافی نیستید. مردم کمتر به آنچه شما فکر می کنید یا ادعا می کنید محصول و خدمات شما می تواند انجام دهد اهمیت می دهند و بسیار بیشتر به آنچه که آن محصول یا خدمات می خواهد برای آنها انجام دهد اهمیت می دهند.

 

آن هندلی ، نویسنده کتاب همه می نویسند ، هنگام صحبت در مورد نوشتن برای صفحه اصلی خود ، این موضوع را به طور کامل توضیح می دهد:

 

"بخشی از درک مشتریان شما واقعاً دانستن انگیزه آنها است. وقتی می دانید این چیست ، می توانید ارتباط برقرار کنید که چگونه می توانید به آنها کمک کنید. شما می خواهید صفحه اصلی شما بگوید: ‘ما شما را می گیریم. و چه بیشتر ، شما اینجا هستید. ما چالش های شما ، ترس های شما ، درد شما ، امیدهای شما ، نیازهای شما را درک می کنیم. ما بارهای شما را به دوش می کشیم. ما برگشتیم ما یک پا به شما خواهیم داد. "

 

"هر کدام از استعاره هایی را که ترجیح می دهید ، عنوان اصلی صفحه شما باید آن ارزش مشتری محور را بیان کند. به یاد داشته باشید: ارزش شما آن چیزی نیست که شما انجام می دهید یا آنچه می فروشید ، بلکه همان کاری است که شما برای مشتریان خود انجام می دهید. این تغییر ممکن است ظریف به نظر برسد ، اما همه چیز است. "

 

4- شما هرگز خطاهای خود را قبول نمی کنید

حتی اگر می خواهید در مورد چشم اندازها و نیازهای آنها در صفحات وب خود بیشتر صحبت کنید ، این بدان معنا نیست که هرگز نباید درباره خود صحبت کنید.

 

یک فرصت معمول از دست رفته برای مشاغل ، پرداختن به مشکلات یا مسائلی نیست که خریدار احتمالی هنگام انتخاب راه حل با آن روبرو خواهد شد.

 

بله ، من آن را گفتم. شما باید در مورد مشکلات محصول یا خدمات خود صحبت کنید.

 

همه شرکت ها فکر می کنند در کاری که انجام می دهند بهترین هستند. به جای اینکه فقط به مهارت خود بپردازید ، وقت خود را صرف غواصی در مناطق ضعف کنید.

 

چرا؟

 

زیرا ترس قرار است چیزی باشد که بتواند مانع فروش شود.

 

با برطرف کردن نگرانی های مشتری ، به شما اعتماد به نفس بالقوه ای می بخشد و به از بین بردن ترس آنها کمک می کنید (یا حداقل به سوالات آنها پاسخ دهید).

 

من روز گذشته با مشتری صحبت می کردم که یک محصول نرم افزاری دارد. شخصی که به آنها ابراز نگرانی می کند ، نمایشی از محصول را مشاهده می کند و می بیند که رابط کاربری منسوخ شده است ، و باعث می شود وی باور داشته باشد که ویژگی های محصول نیز منسوخ شده است.

 

"خوب ، آیا ویژگی ها منسوخ شده اند؟" من پرسیدم.

 

"نه!" او جواب داد. "بخشی از نقشه راه 2020 ما به روزرسانی رابط است. ما هنوز به آن مرحله نرسیده ایم. "

 

توصیه من به او ساده بود: این را مستقیماً  سئو چیست در وب سایت خود بگویید.

 

خریدار وقتی به نسخه نمایشی برسد س questionsالات کمتری خواهد داشت زیرا شرکت قبلاً به رابط کاربری منسوخ شده پرداخته است - و اینکه قبلاً به روز نشده است ، به معنای قدیمی بودن محصول نیست.

 

5. شما از ویدیو برای توضیح نسخه خود استفاده نمی کنید

به عنوان مدیر خدمات محتوا ، خواندن به معنای واقعی کلمه بخشی از شغل من است. من خواندن را دوست دارم ، اما وقتی صحبت از وب سایت شما می شود ، متن نوشتاری نباید تنها چیزی باشد که مردم می بینند.

 

برای هدایت بیشتر پیام شما به خانه ، باید از ویدیو در کنار نسخه وب استفاده کنید.

 

فیلم های خاصی وجود دارد که توصیه می کنیم در وب سایت شما قرار بگیرند و مورد علاقه شخصی من فیلم های محصول یا خدمات است.

 

صفحات محصول یا خدمات شما برخی از پربازدیدترین صفحات وب سایت شما خواهند بود. یکی از ساده ترین راه ها برای تهیه اطلاعات مهم در مورد محصول یا خدمات خود بدون نوشتن یک صفحه وب جدید ، استفاده از ویدئوی محصول یا خدمات است.

 

شما می توانید راه حل خود را كاملاً توصیف كنید و به یك چشم انداز كمك كنید تا تشخیص دهد كه آیا برای آنها مناسب است یا نه. این فیلم ها برای فروش نیستند ، بلکه برای آموزش هستند.

 

مدیر استراتژی فیلم Zach Basner توضیح می دهد که چرا چنین فیلم هایی نباید فروش داشته باشند.

 

"آنها باید فیلم های مفیدی باشند که پیشنهاد شما را به درستی توصیف می کنند و مصرف کننده شما را بهتر از هر کس آموزش می دهند. آنها می توانند در صفحات محصول یا خدمات و همچنین قبل یا در طی فرآیند فروش شما استفاده شوند. "

 

شش عنصر وجود دارد که فیلم یا محصول شما باید شامل آنها باشد:

 

محصول یا خدمات شما چیست؟

چه کسی مناسب / مناسب نیست؟

چرا آنها به آن نیاز دارند؟

قیمت آن چند است؟

چه موقع باید آن را بخرند؟

چگونه آن را خریداری می کنند؟

می توانید در این شش عنصر عمیق تر فرو بروید.

 

در عین حال ، وقتی به فیلم های محصول یا خدمات خود فکر می کنید ، از این سوالات به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. شما باید بتوانید به طور خلاصه به هر یک از این سالات پاسخ دهید ، بنابراین وقتی آماده تولید فیلم هستید ، نوشتن اسکریپت های شما راحت تر خواهد بود.

 

6. هیچ مدرکی وجود ندارد که سایر شرکت های واقعی از محصول یا خدمات شما استفاده کرده اند

صادقانه فکر نمی کنم در پنج سال گذشته بدون خواندن نظرات ابتدا چیزی خریداری کرده باشم. این که آیا این یک کتاب جدید برای پر کردن است و یا قرار ملاقات آینده مو

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش